terug in Hamdalay - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Tini Verbrugghe - WaarBenJij.nu terug in Hamdalay - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Tini Verbrugghe - WaarBenJij.nu

terug in Hamdalay

Door: tini

Blijf op de hoogte en volg Tini

01 Maart 2007 | Guinea, Conakry

Vandaag de derde dag dat we opnieuw in Hamdalay wonen. Tvoelde echt al als thuiskomen. Alhoewel twel opnieuw efkes wennen was aan de rustigheid om me heen.

Nu net ook voor de eerste keer alleen de taxi genomen van Hamdalay tot hier, Boulbinet. tvoelt heerlijk om al mn eigen weg te kunnen gaan, om te kunnen gaan waar ik wil gaan en te doen wat ik wil doen. Nu voelt Afrika ook echt van mij!!!

Heb ook net mn eerste afrikaanse broek gaan halen, speciaal genaaid met onzichtbare zijzakken zodat ik geen tasje voor mn geld meer hoef te dragen. Zo kan ik dus ook in Hamdalay op vrije voeten gaan rondwandelen.

Hier in Boulbinet is het geen probleem om alleen over straat te lopen, in Hamdalay is het blijkbaar wat minder vanzelfsprekend. Madu laat me niet zo graag alleen de straat op gaan als ik mn tasje bij heb, maar nu met mn nieuwe broek houd niemand me nog tegen om alles te gaan ontdekken.

Gisteren opnieuw na lange tijd, een heerlijke zangsessie met Emerson. SUPER!!!!
ook weer dagelijks 2 x djembeles, zit ondertussen aan mn 5e ritme.
Bolonba, Gumbee, Gamakalee, Yammanin en Marbayensa. Sekou is echt een geweldig goeie leraar, hij weet precies hoe hij me moet aanpakken.

ik hou ermee op want sinds enkele dagen zit ik weer met een door de tijd achternagezeten gevoel... 3 maanden...echt niet meer lang...

next time

liefs

  • 01 Maart 2007 - 19:26

    Rien:

    Hého mijn kleine zusje daar aan de andere kant van de wereld? Waar blijven de kiekjes?

    Ik kan geloven dat het niet makkelijk is om ze door te mailen...maar toch..al is het maar eentje...ik zou zo gelukkig zijn...en liefst eentje met jou op natuurlijk...ciaooo

  • 02 Maart 2007 - 13:20

    Rien:

    "nu met mn nieuwe broek houd niemand me nog tegen om alles te gaan ontdekken."

    Ik hoop als oudere broere dat die broek ook ogen op haar "gat" geeft en ze goed bij de pinken is Tini. :D Volg jij je gevoel ook ...ok?

    't Is de eerste en beste waarschuwing die je kunt hebben als er iets verdachts op til staat. (te gebeuren)

    Wijze raad van grote broer: Blijf bij de pinken! Maar natuurlijk ook niet helemaal paranoia worden en geniet!

    Letse groeten uit Riga.. de sneeuw en bij -30°C.

    P.S.: Wat heb jij daar van temp/weer?

  • 02 Maart 2007 - 18:54

    Papa:

    effekes tussenkomen. Hier in Belgie 5 à 10 C°.
    Genen sneeuw, maar bakken regen!!
    Elk genieten van zijn klimaat is de leuze.
    Salut paraplu

  • 08 Maart 2007 - 10:19

    Paone :

    ela tini alles goed met je? ist doar e bitje de moeite . khoop echt dat je de tijd van je leven mee maakt en geef ze de aar mo allemaal ki de groetjes van me ;) ze gaan me wel kennen. Tini dikke zoen groetjes en maak er iets van (k)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guinea, Conakry

Mijn eerste reis

Conakry, Guinee.

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2007

Kindia-high

30 April 2007

rasta-culture!!

28 April 2007

vervolg

28 April 2007

Tabily

16 April 2007

poging tot freetown MISLUKT
Tini

Conakry, Guinee.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 36591

Voorgaande reizen:

01 Februari 2007 - 03 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: