Dakar I'm coming - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Tini Verbrugghe - WaarBenJij.nu Dakar I'm coming - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Tini Verbrugghe - WaarBenJij.nu

Dakar I'm coming

Door: tini

Blijf op de hoogte en volg Tini

13 Maart 2007 | Guinea, Conakry

Tanamoeyoena,

de afgelopen dagen heb ik n dieptepunt gekend. tkomt erop neer dat k plots echtecht heb mogen beseffen en beleven, dat zwart en blank, dat we elkaar helemaal anders bekijken. Ja, klinkt meer dan logisch maar toch is dit nu pas echt tot me doorgedrongen.

Maar na een deugdoend lossen van mijn geklaag aan mijn allerlieve mama heb ik vandaag nieuwe kracht en energie gevonden en vooral de WIL om verder te gaan!

en ook vooral heel veel zin want morgen vertrek ik naar Dakar voor 2 weekjes. 2 weekjes in n nieuwe omgeving, 2 weekjes met mn nieuwe compagnon Abdoule, 2 weekjes in n andere afrikaanse hoofdstad,... ik ben heerlijk benieuwd!!! Ben vooral benieuwd naar tverschil met hier qua ontwikkeling, toerisme en welgesteldheid.

kort maar mn tijd is op... misschien tot in Dakar en anders erna,

geniet van de uitluikende lente daar,

liefs, Tini

  • 14 Maart 2007 - 19:44

    MéméttesNellyAndrea :

    Wij zijn het eens met jouw ma en pa. Jij beleeft nu sterk aan de lijve wat dit betekent 'niet van dezelfde cultuur te zijn.'Maar die ervaring, beste Tini, zal je zeker en vast verrijkend en ook sterker maken.
    Verlies de moed niet ! Va jusqu'au bout !
    mémé, ttes Nelly en Andrea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guinea, Conakry

Mijn eerste reis

Conakry, Guinee.

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2007

Kindia-high

30 April 2007

rasta-culture!!

28 April 2007

vervolg

28 April 2007

Tabily

16 April 2007

poging tot freetown MISLUKT
Tini

Conakry, Guinee.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 36593

Voorgaande reizen:

01 Februari 2007 - 03 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: